SUGGERIMENTS

Utilitzeu la zona de comentaris al peu d'aquesta nota per fer tota mena de suggeriments, rectificacions, consultes i tot allò que us vingui de gust i que no es pugui associar a un article de la pàgina principal..
Gràcies per la col·laboració

16 comentaris:

  1. Acabo de publicar al meu compte de twitter l'adreça d'aquest blog. Si teniu facebook, twitter o similars difoneu l'adreça. Com més serem més força tindrem!!

    ResponElimina
  2. Una altra proposta: Omplim de rètols, pòsters i pancartes reivindicatives l'institut. Omplim-nos de groc!!

    ResponElimina
  3. El 14 de març assemblea de secundaria al Institut Barri Bessos de Barcelona. Envieu algu. Seria molt interessant crear una xaraxa de centres.

    Josep Alsina
    Institur Galileo Galilei. Barcelona

    ResponElimina
  4. Tot el que no sigui vaga secundada res.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Les vagues secundades formen part, per desgràcia, del segle passat i d'un altre tipus d'economia.

      Elimina
  5. Els INS de l'Alt Empordà estem començant a organitzar-nos.A veure si podem contribuir a fer una xarxa de centres amb propostes. Quan més coordinats i més difusió fem, millor!

    ResponElimina
  6. http://mestres.t15.org/ Doneu un cop d'ull a aquesta pàgina, va ser feta amb la intenció de coordinar propostes d'arreu.

    ResponElimina
  7. Hola a tothom.

    Disculpeu si sóc una mica radical, però considero que ens estem jugant més del que ens pensem i si passem la barrera no hi haurà marxa enrere. NO S'HA DE COMENÇAR LES CLASSES EL CURS VINENT FINS QUE NO HI HAJA ACORD, de cap de les maneres i passen els mesos que passen. Tot el que puga'm perdre serà per una bona causa, una escola pública de qualitat!!

    ResponElimina
  8. He posat l'adreça del blog al Facebook i ja s'està expandint. Les xarxes socials tenen molt poder.

    ResponElimina
  9. Ningú ens explicarà el que va passar ahir al claustre extraordinari de l'INS Abat Oliba?

    ResponElimina
  10. Felicitats per la iniciativa, valentia i decisions.

    Hem de concretar i consensuar unes mesures de força o accions, i saber en quin percentatge de participació i compromís estem disposats a aplicar-les a cada centre de Catalunya. Si aquesta participació fos elevada, per fi estaríem defensant els nostres drets com a col•lectiu.

    Penso que n’haurien de ser poques però contundents, que els professionals de l'ensenyament les sentim com a nostres i que afectin a altres sectors econòmics o indústries, que de seguida reaccionarien per protegir els seus interessos. És la única manera de que l'administració i la societat valorin i respectin la importància de la nostra feina. Propostes:

    1. Vaga d'un mes: per exemple del 2 al 31 de maig. En tot cas s'hauria de fer abans de que les mesures proposades siguin aprovades.
    2. No fer sortides ni viatges a partir d'una data, excepte els que es van aprovar o presentar en claustre anteriorment a l'aplicació d'aquestes mesures.
    3. No utilitzar llibres de text el proper curs. Preparem materials propis i compartim-los.
    4. No acceptar càrrecs de coordinació, ja que el Departament no reconeix la feina que suposen amb hores ni remuneració.
    5. Dedicació exclusiva a la feina relacionada amb les hores lectives i a cap altre projecte o activitat, per concentrar els esforços en la lluita contra el fracàs escolar.

    Si diversifiquem molt les accions no hi haurà forma de posar-nos d'acord. La societat d'avui en dia necessita missatges breus i clars. Feu més comentaris i propostes.

    Salutacions.

    ResponElimina
  11. Jo també sóc del parer que les vagues pertanyen a una altra època. Ni secundades ni no secundades, són esforç llençat per la borda. Cal lluitar de manera més contundent i portar a terme accions que suposin reaccions en cadena. Passant revista al nostre historial d'infortunis més recent, recordeu, per exemple, quin rebombori es va crear quan nombroses escoles decidiren no anar de colònies... És penós, però solament funciona aquest sistema...

    ResponElimina
  12. Incomprensiblement alguns treballem en centres d'ensenyament on ningú piula, amb tot els que està passant, i no hi ha manera que es parli de la duresa de la situació ni es proposin actuacions.

    Per això crec que a banda que la gent es pugui organitzar com a centre seria bo que hi hagués una llista oberta per a tot aquells/aquelles que estan en un institut que no es mobilitza però que personalment si que ho volen fer: signar la carta a la consellera, per exemple.

    ResponElimina
  13. Jo tambe crec que les vagas no serveixen per gran cosa (encara que les he fet totes). Nomes tenim que veure que va pasar amb la LEC. Crec que hem d'introduir la insubmissio i la resistencia passiva: boicot a les reunions inutils, boicot a totes les iniciativas estudides de l'administració (plans de millora, plans de foment a la lectura, cet.), no entregar programacions, no aixecar actes de les reunios, i un llarg etc.

    ResponElimina
  14. Pagina de Facebook "Professors indigants de l'Institut Galileo Galilei"

    ResponElimina
  15. Estariu interessats en participar en algun programa de debat en la TV del ripolles? Si es aixi contacteu amb mi. tel. 680917525. Gracies

    Josep Alsina

    ResponElimina